Belastingplichtigen die niet op tijd bezwaar hebben gemaakt tegen de onwettige box 3-heffing, hebben geen recht op teruggave van eventueel teveel betaalde belasting. Dat heeft de Hoge Raad donderdag geoordeeld. De hoogste rechter volgt het advies van de advocaat-generaal, die eerder ook stelde dat niet iedereen gecompenseerd hoeft te worden voor de onwettige vermogensrendementsheffing over de jaren 2017-2020.
Lees het hele artikel op bnr.nl: Hoge Raad volgt advocaat-generaal: geen brede compensatie voor box 3-beleggers
See omnystudio.com/listener for privacy information.