Communiceren met je dieren maakt je leven niet alleen een stuk makkelijker, maar ook vooral een stuk mooier. Dan realiseerde ik me laatst, toen ik tijdens een uitje met stalgenoten een prachtige buitenrit maakte op Terschelling. Ik reed op een paard dat ik niet kende, maar doordat ik met hem kon communiceren, ging onze samenwerking direct hartstikke makkelijk en soepel. Ik vertel hierover in deze aflevering, omdat dit de momenten zijn dat ik zo blij ben dat ik met dieren kan communiceren. Het goede nieuws; ik kan jou dit ook leren 😄
Als jij ook een fijne samenwerking wil met je dier, waarin je je dier helemaal begrijpt, weet wat hij nodig heeft en jij je dier dat daardoor ook kunt geven... dat is geweldig! Ik gun het iedereen 🥰 Wil je meer weten over mijn basiscursus? Kijk dan even hier.
Mijn naam is Anky en ik werk als dierentolk. Ik communiceer met dieren en vertaal dat wat zij aangeven voor hun baasjes. Tijdens een consult communiceer ik met je dier en kun je alle vragen stellen die je hebt. Daarnaast geef ik cursussen, waarin ik jou leer communiceren met je eigen dieren. Wil je meer weten over hoe ik jou kan helpen? Kijk dan op mijn website:
➡️ www.dierencoachanky.nl / www.ankyoosterhuis.nl